Hop til hovedindholdet

MBK A/S logo

Håndtering af ubehagelig kundeadfærd og svære kundesamtaler

Vis lignende arrangementer


Dato og tid

Onsdag d. 23. april 2025 kl. 18:00 til 19:30

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 23. april 2025 kl. 15:00

Sted

MBK A/S, Pilestræde 61, 1112 København K MBK A/S
Pilestræde 61
1112 København K

Håndtering af ubehagelig kundeadfærd og svære kundesamtaler

Vis lignende arrangementer


Beskrivelse af arrangementet

Håndtering af ubehagelig kundeadfærd og svære kundesamtaler v. Helle Gaarn

 
Er du også ude for, at mennesker opfører sig ubehageligt overfor dig? 
Måske sidder du i telefonvagten og skal tage imod kunder, som indimellem kan udvise ubehagelig adfærd overfor dig. 
Måske er du leder for et team eller en afdeling, som kan møde kunder, som er oprevede eller er ubehagelige og hårde overfor dine medarbejdere og kolleger. 
 
Måske oplever du, at du selv eller en kollega kan blive vred, irriteret, ked af det, suget for energi efter sådan en oplevelse… Det er helt menneskeligt. Sådanne ubehagelige situationer vil de fleste blive påvirket af.
 
I oplægget tager vi hul på, hvordan du kan sige fra på en konstruktiv måde, når du bliver presset. Vi kigger ind i sproget og undersøger, hvad der er godt at sige og gøre i de pressede situationer. 
 
Du vil også blive præsenteret for det afvæbnende mindset. Et mindset hjælper dig med at gå bag om problemerne. Mindsettet giver os mulighed for at træde ud af kampen og gøre noget andet end vi plejer. Afvæbne og skabe ro.
 
Det kræver meget af os at håndtere de situationer, så vi kigger på værktøjer til at vi holder bedre fast i os selv og få kontrol over den svære situation.

På foredraget gennemgår vi:
  • Hvad er en konflikt?
  • Sige fra uden at eskalere.
  • Skabe ro med det afvæbnende mindset.
  • Holde fast i os selv.

Foredraget er en inspirerende smagsprøve på Helle Gaarns 1-dags kursus ”Håndtering af ubehagelig kundeadfærd og svære kundesamtale” som afholdes her hos MBK A/S.

Helle Gaarn
Jeg er uddannet Cand. Scient. fra Københavns Universitet og Erhvervsterapeut fra DISPUK. Jeg har primært arbejdet som coach, underviser og facilitator af workshops/temadage i en lang række organisationer. Temaerne har hovedsageligt omhandlet effektivitet, konflikthåndtering/kommunikation samt styrkelse af stærke teamet gennem fortællinger. Jeg er også ekstern lektor på CBS, hvor jeg underviser i ledelse på CBS masteruddannelse.

Jeg kommer fra en baggrund i ingeniørbranchen, hvor jeg har været projektchef og afdelingsdirektør. Mit primære fokus har været at få samarbejdet til at glide i selv de vanskeligste projekter. I min 10-årige periode som afdelingsdirektør har mit fokus været at opbygge stærke teams, tillid og samarbejde.

Som underviser holder jeg meget af at skabe et trygt rum, hvor vi kan snakke om det, vi bokser med og finde nye muligheder sammen. Vi veksler mellem teori og praksis og skaber kobling til hverdagen, så man kan trække læring direkte ind på arbejdspladsen, efter man har deltaget på kurset. Derfor kommer vi også til at øve os og reflektere, så det bliver relevant og spændende for alle.

Dato og tid:
Onsdag den 23. april 2025 kl. 18:00 til 19:30.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

MBK A/S
Tlf: +45 3543 4474
mail@MBK.dk

Kontaktinformation til arrangør

MBK A/S
Tlf: +45 3543 4474
mail@MBK.dk