
Indlæser
Vis lignende arrangementer
Onsdag d. 23. april 2025 kl. 18:00 til 19:30
Onsdag d. 23. april 2025 kl. 15:00
MBK A/S,
Pilestræde 61,
1112 København K
MBK A/S
Pilestræde 61
1112 København K
Foredraget er en inspirerende smagsprøve på Helle Gaarns 1-dags kursus ”Håndtering af ubehagelig kundeadfærd og svære kundesamtale” som afholdes her hos MBK A/S.
Helle Gaarn
Jeg er uddannet Cand. Scient. fra Københavns Universitet og Erhvervsterapeut fra DISPUK. Jeg har primært arbejdet som coach, underviser og facilitator af workshops/temadage i en lang række organisationer. Temaerne har hovedsageligt omhandlet effektivitet, konflikthåndtering/kommunikation samt styrkelse af stærke teamet gennem fortællinger. Jeg er også ekstern lektor på CBS, hvor jeg underviser i ledelse på CBS masteruddannelse.
Jeg kommer fra en baggrund i ingeniørbranchen, hvor jeg har været projektchef og afdelingsdirektør. Mit primære fokus har været at få samarbejdet til at glide i selv de vanskeligste projekter. I min 10-årige periode som afdelingsdirektør har mit fokus været at opbygge stærke teams, tillid og samarbejde.
Som underviser holder jeg meget af at skabe et trygt rum, hvor vi kan snakke om det, vi bokser med og finde nye muligheder sammen. Vi veksler mellem teori og praksis og skaber kobling til hverdagen, så man kan trække læring direkte ind på arbejdspladsen, efter man har deltaget på kurset. Derfor kommer vi også til at øve os og reflektere, så det bliver relevant og spændende for alle.
Dato og tid:
Onsdag den 23. april 2025 kl. 18:00 til 19:30.
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
MBK A/S
Tlf: +45 3543 4474
mail@MBK.dk
MBK A/S
Tlf: +45 3543 4474
mail@MBK.dk